onsdag 21 januari 2009

I LOVE YOU, MAN

Är det någon mer än jag som känner på sig att det kommer bli ett fantastiskt filmår 2009? Antagligen mycket bättre än 2008?
Det har än så länge bara gått 21 dagar på året och redan har en av de snyggaste filmerna jag sett haft premiär. Jag tänker på på Benjamin Buttons Otroliga Liv som gick upp på bio i fredags. Och det kommer komma otroligt många fler riktigt bra filmer i år, något jag hade tänkt att förbereda här på bloggen genom att posta trailers till filmerna.

Först ut är en ny film med några av mina favorithumorskådespelare, skådespelare som jag upptäckt genom den nya vågen av komedier såsom Superbad, Knocked Up och 40 Year Old Virgin. Bakom filmen står mannen som skrivit Zoolander, som faktiskt är den enda film med Ben Stiller som jag gillar, vilket verkar vara ett bra tecken. Så låt oss hoppas att denna film också blir lika rolig och framför allt visar lika mycket humor som trailern gör.

I LOVE YOU, MAN

0 kommentarer:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP