tisdag 23 december 2008

TÄVLING!

Så här i juletider känner jag mig lite extra givmild här på Kulturfascist och tänkte försöka ta och anordna min allra första tävling! Det ni kan vinna är en av förra årets mest hypade skräckisar, nämligen Stephen King's The Mist. För att vinna ska ni göra såsom följer:

  • Skriv ett blogginlägg där du berättar om tävlingen.
  • Länka till tävlingsinlägget.
  • Kommentera detta inlägg och länka till er blogg.
Svara också på frågan:
1. Frank Darabont har också regisserat två andra Stephen King-filmer. Vilka?


Tävlingen slutar den 23 januari.

7 kommentarer:

Anonym,  23 december 2008 kl. 19:33  

Frank Drabont har även gjort Den Gröna milen och Nyckeln till frihet som är skriven av Mr King.
Rob Reiner har gjort filmerna Lida och Stand by me.

Inlägget finns på www.upinmytree.wordpress.com/2008/12/23/ar-med-och-tavlarar-med-och-tavlar/

Anonym,  24 december 2008 kl. 02:17  

Nominera gärna min blogg till bästa modeblogghos Diana.blogg.se

arneankann 24 december 2008 kl. 13:06  

Sådär, nu har jag deltaigt i din tävling.

Frank Drabont har gjort filmen den Gröna milen och Nyckeln till Frihet.

http://arneankann.blogspot.com/

Anton 24 december 2008 kl. 23:54  

måste bara påpeka en liten sak, det räcker med att en skriver svaret för sen ser alla det och kommer ändå bara skriva av :P

cederbom 26 december 2008 kl. 00:09  

Jag är med i tävlingen nu :)

Frank DARABONT har gjort filmen den gröna milen och nyckeln till frihet. observera mitt rättstavning! ;)

http://cederbom.blogspot.com

Anders Arkbro 11 januari 2009 kl. 00:07  

Jag håller med tidigare talare, och är därmed kvalificierad att vara med i tävlingen i och med att vi alla svarar rätt. (Nån har säkert varit och kollat på Wikipedia att det stämmer)
Min blogg är fortfarande http://tankaromallting.blogspot.com
So long - långkalsong!

Johan 14 januari 2009 kl. 12:18  

Svaret på denna fråga är som nedanstående

Den gröna milen (The green mile på engelska, vilket gör den svenska översättning förståelig men lite lustig när en mil och en mile inte är lika långa)

Nyckeln till frihet (Shawshank redemption, vilket får den svenska översättningen att verka ännu konstigare)

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP