måndag 27 april 2009

EN BRIST I FACEBOOK!

Jag har hittat en brist i allas vår favoritmötesplats, Facebook!
Vem kunde tro att detta fanns att finna. Det kom som en chock för mig.
Nej, men skämt åsido, det här är ganska dåligt ändå, speciellt för de som, till skillnad från mig, är ruskigt populära på Facebook.

Bristen handlar om att man endast kan få nittioåtta (98) nya notifications visade för sig i funktionen i nedre högra hörnet. Efter det blockas alla inkommande notifications. Är det inte en skam, så säg?



Däremot kan man tydligen få hur många irriterande inbjudningar som helst till de mest meningslösa och idiotiska funktioner och grupper man kan bli medlem i på Facebook.

3 kommentarer:

Anonym,  28 april 2009 kl. 09:20  

Fast just nu har jag 99 nya?

Erik Ståhlberg 28 april 2009 kl. 10:07  

Vad konstigt, det gick inte för mig. Jag väntade i ett par dagar, för det poppar ju alltid upp ett par varje timme i stort sett, men inte fick jag mer än 98, hur länge jag än väntade.

Anonym,  30 april 2009 kl. 10:40  

..men aldrig mer än 99..

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP