måndag 23 mars 2009

BLOGG TILL MIN FÖRNÖJELSE!

Jag är här igen. Och jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte skrivit på ett jävla tag, big no no! För jag har bestämt mig för en sak. Detta ska bli en blogg till min förnöjelse och inte er. Jag skriver när jag känner för det och ni får läsa om ni vill, annars behöver ni inte göra det.
Tyvärr, men så här får det vara. För min lust för att blogga kommer och går som den vill, och det kan jag inte göra någonting åt. Jag tänker inte sitta här och skriva bara för att de eventuella läsare jag har ska ha något att läsa, utan det får komma när jag själv känner att jag vill skriva.

Så från och med nu kommer det säkerligen ibland gå flera veckor innan jag uppdaterar bloggen igen. Så får ni återkomma hit om ni själva vill.

2 kommentarer:

Anonym,  24 mars 2009 kl. 23:40  

Kusin Vitamin, vad sägs om att länka till varandra? :)

Anton 24 mars 2009 kl. 23:52  

haha och du som klagar på att jag skriver sällan, ditt lilla päron :P snart är det påsk och då kommer jag till vbg, då lär vi ses!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP