söndag 8 februari 2009

ETT FÖRSTA INLÄGG FRÅN TELEFONEN

Jag har äntligen skaffat mig min största dröm, nämligen en iPhone och jag är så grymt nöjd med den. Så bestämde jag mig för att se om det fanns något program till den som jag kunde blogga med, och guess what! Det fanns det. Så det här inlägget har inget kulturellt värde what so ever, utan är bara till för att kolla så att det verkligen fungerar som det ska.
Jag passar härmed också på att ursäkta mig ytterligare en gång för att jag inte bloggat så mycket den här veckan! Jag kommer att återkomma så fort jag får ro att koncentrera mig på bloggandet igen, det är ett löfte.
Eller som Barney i How I Met Your Mother skulle ha sagt: "True story".

0 kommentarer:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP