söndag 15 februari 2009

VAD SA NI NU DÅ?

Nu jävlar i min lilla låda!
Jag har varit så fruktansvärt dålig på att blogga under de två veckor som har gått så man skulle kunna tro att jag kanske ramlat ner för en stege på ett företag i Skåpafors och ligger på Sahlgrenska, men nej, det är inte jag, det är en annan man, och det är det jag nu jobbar med när jag sitter här på Sveriges Radio och planerar sändningen som ska gå av stapeln om fyrtiotvå minuter.
Och det är också anledningen till att jag inte bloggat så mycket denna vecka. Jag har jobbat, tro det eller ej. Först hos min bror på hans internetbutik Speed Equipment, där jag pysslat med designen och lagt in fler produkter, och nu på P4 Väst där jag sänder och tillverkar nyheter.

Min bror har gått om mig när det gäller TWOFIFTY-projektet. Han recenserade för några dagar sedan nämligen De Sju Samurajerna som är nästa film på listan för mig. Anledningen till att recensionen inte kommit på den är helt enkelt för att jag inte kommer ihåg vad jag tyckte om den eftersom det var säkert tre år sen jag såg filmen, och att jag inte hunnit se om denna mastodont med en längd på över tre timmar. Men jag lovar att jag ska försöka få till det till åtminstone på onsdag. Tills dess får ni läsa andra bloggar.

0 kommentarer:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP