söndag 14 december 2008

DAGEN EFTER-KULTUR

Ja vad gör man egentligen för att glömma bort den hotande bakfyllan litegrann? Hur ska man slappna av när man har tvåhundra liter snaps och en tequila i blodet som bara vill hämnas? Gårdagen ligger alldeles för nära i det lilla minnet man har kvar och egentligen skulle man bara vilja lägga sig i sängen och dö ett tag. Vad göra?
Mitt allra heligaste tips till att glömma bort bakfyllan är att gå in och titta på Philip Olssons videobloggar och kortfilmer han har knepat ihop under en till synes alldeles för tråkig gymnasieperiod i Mjölby. Åtminstone jag tittar, njuter och funderar på vad som egentligen har pågått i hans twisted mind from hell. Kolla här bara.

EDIT: När jag gick in på sidan idag märkte jag att han har stängt ner sidan för all framtid. Katastrof! Jag ser det som min uppgift att posta allt han gjort här på min blogg istället. Sen får han säga exakt vad han vill!

Philip Olsson - Skolvakterna (del 1)


Philip Olsson - Skolvakterna (del 2)

2 kommentarer:

Anton 14 december 2008 kl. 16:04  

haha, skolvakterna är rätt sköna

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP