torsdag 11 december 2008

MIN DAG SO FAR.

Det verkar ju jättepopulärt att skriva om sina dagar i genomgående ointressanta inlägg här på internet. Jag tänker då först och främst på Blondinbella, Kenza och alla andra bloggar som ligger tio i topp på den svenska blogglistan för tillfället.
Dom är bara sååå bra, för de kan verkligen skriva om sin dag som genomsvensk mellanmjölksfjortis på ett sååå bra sätt. Helt fantastiskt vad de här vackra, underbara människorna förgyller gräset de går på, marken de står på och luften de andas. Jag vill ha dom, jag vill älska dom, jag vill vara som dom.
Ironi, vad är det?

Min dag började som alla andra dagar. 'Good Day Sunshine' med The Beatles på hög volym från min mobils alarmfunktion. Upp ur sängen, på med datorn, Killers ur högtalarna, in på toaletten, kamma till sig, ta en banan, iväg till skolan. So far, so fuckin' interesting. Jag dööör, bara.
Sätta sig vid datorn, dega, klippa lite på dokumentären jag håller på med. Fika, knäckebrödssmörgås med ost, note that. Sätta sig vid datorn, dega, klippa lite på dokumentären jag håller på med, spela lite spel, döda lite tid, mobba Johan lite, rätta hans stavningsmissar, döda lite tid, spela lite spel, klippa lite på dokumentären jag håller på med.
Lunch. Fish and chips med stark chilisås och remouladsås. Gott gott. Tillbaka till skolan. Döda lite tid, spela lite spel, klippa lite på dokumentären jag håller på med. Blogga lite, spela lite spel, döda lite tid, rätta Johans stavningsmissar.
Träna. Lyfta lite vikter, döda lite tid, cykla litegrann, prata lite skit. Tillbaka till skolan. Döda lite tid, blogga litegrann, duscha, äta lite ravioli. Film.

Sådär ja, give me my fucking money!

0 kommentarer:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP