söndag 25 januari 2009

EN FÖRHISTORISK FILM

Efter att ha sett Ett hål i mitt hjärta när den var aktuell trodde jag att Lukas Moodysson hade blivit galen av att vara en framgångsrik regissör och aldrig mer skulle göra en bra film. Men sedan dess verkar han ha gått på rehab och i fredags hade hans nya film Mammut premiär. Jag har visserligen inte sett filmen än, men bara trailern gör mig intresserad. Den ser visserligen ut att vara väldigt tragisk och allvarlig, och med andra ord inte alls lik varken Fucking Åmål eller Tillsammans, men jag hoppas ändå att den blir bra. Lukas Moodysson är en väldigt talangfull regissör och han förtjänar att slå igenom utomlands. Läs Aftonbladets stora intervju med regissören i dagens tidning eller på hemsidan.

TRAILER FÖR MAMMUT

0 kommentarer:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP