lördag 24 januari 2009

ÄNTLIGEN

Jag har varit rosenrasande en längre tid eftersom det lätthanterliga verktyget för att hålla reda på vilka filmer på IMDb:s lista över högst rankade man har sett, twofifty, försvunnit i tomma intet. Listan i sig självt är nämligen jävligt svår att få en överblick på. Men nu när min gode bloggarvän Nihilisten letade efter en ersättare stötte han på en tjänst som till och med fungerar bättre än vad twofifty någonsin gjorde.

Kolla in http://250films.net och undersök hur många av filmerna ni har sett. Tragiskt nog har många av filmerna jag sett halkat bort från listan och jag har därför bara sett cirka 100 av dem. Det betyder att jag har väldigt mycket att göra i framtiden.

Blondinbella åkte ur Let's Dance.
Gött.

0 kommentarer:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP