onsdag 21 januari 2009

NU FÅR DET VARA SLUTTRAMSAT

Små bokstäver i början av varje mening. En meningslös design som inte var snygg någonstans och som bara retade ögat. En kulturfascist som inte hittat sitt rätta medium, eller rättare sagt design.
Det är inte som alla säger, det var inte bättre förr. Det kanske inte är bättre nu heller, men det kommer garanterat att bli bättre sen. Om ett litet tag. There's a new wave ahead. And it will be awsome.
När jag har kommit in i min nya design, när jag har fixat färdigt de små ändringarna som fortfarande behöver göras - då kommer jag helt plötsligt ha en ganska så stilren och bra kulturblogg, åtminstone om jag själv sköter mig och skriver om relevanta saker.

Men inget gott som inte för något ont med sig, eller var det tvärtom, eftersom min gamla design med små bokstäver och rätt stora bilder inte fungerar längre. Jag har därför fått gå in och rensa bort alla utom 22 gamla inlägg, för att helt enkelt mäkta med att ändra de kvarvarande inläggen till stora bokstäver och snyggare uppdelningar. Är det något gammalt inlägg ni nu saknar får ni därför slänga iväg en kommentar till mig så ska jag se vad jag kan göra. Jag har trots allt lite koll på vad jag skrivit.
Jag har dock lämnat kvar de allra senaste inläggen för de som inte har hunnit läsa dem. Nu är jag på rätt köl så från och med nu kommer inget inlägg att tas bort. Däremot kommer säkert designen i vissa inlägg förändras, hoppas ni inte känner er främmande för den tanken.

Allt gott mina kära läsare!

3 kommentarer:

Anonym,  21 januari 2009 kl. 13:43  

käft din sopa

Anton 21 januari 2009 kl. 17:15  

saknar inlägget där du berömde min penis så oerhört att du tyckte man borde göra en långfilm om den.

eller kan det varit jag själv som skrev ett inlägg om det?

Erik Ståhlberg 21 januari 2009 kl. 17:45  

Det måste ha varit du tyvärr Anton. Jag har bara skrivit om stjärt.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP